Joachim00 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Hei! Kjørte noen fulle kompiser til fest igår.. Plutselig, mens jeg ikke så på, la han ene idioten seg nedi bagasjerommet mitt (som er halvert grunnet basskassen er bygd i halve rommet). Poenget er at etter han la seg inni der, så har høyttalerne skurra som et helvete og bassen slår ikke en gang ut når den spiller med litt volum.. Hva i helvete kan ha skjedd her ?! Kan overhodet ikke elektro, bilstereo eller det som er...... Og anlegget koster 30 lapper, så hvis dette er gåent nå så må jeg grave meg ned.. Noen som veit hva som kan ha skjedd? Virker ikke som om noen av kablene er løse.. Har prøvd å røre på alle men hører ingen forskjell.. Trenger virkelig hjelp! anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky23 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Han har ikke snudd om på polene på høytalerekablene? så pluss ble minus og omvendt? bare for gøy.. evt kommet borti noen innstillinger på forsterekeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim00 Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Han la seg bare oppi bagasjerommet hvor jeg har to forsterkere.. Ingen kabler kan ha blitt byttet om. Skal ganske mye å vri de med et uhell.. bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim00 Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Nå har jeg snakka med Bass Brothers, og de sa det jeg håpa å høre; sikringene. Da blir det en tur på biltema å kjøpe 3x 40 amp nå Så får jeg håpe det hjelper.... hvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Litt vanskelig å si utifra bilder, og det faktum at du selv sier at du ikke har peiling selv, så da kan vi heller ikke stille noen relevante spørsmål som du har svar på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim00 Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Jeg fant feilen! 80 ampers sikringen var gåen.. Brent fullstendig av i midten! Vet ikke hvordan det har skjedd men.. Bytta alle sikringene som har med forsterker og anlegget å gjøre. Nå fungerer det fint igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå