vidar73 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Har en bmw 320i 99 model.nettopp passert 150000 km. Etter vært har jeg fått inntrykk av at dette er en skikkelig"Mandags" bil.men ved god hjelp fra dere her inne har jeg fått fikset feilene selv. Problemet nå er: . 1.at vifta til varmeapparatet bråker noe forferdelig 2.går ik ann å skifte mellom ute-temp og klokke.kun ute temp som er på hele tiden. 3.av og til etter at bilen er satt i revers kommer feilmelding i instrument panel med at tåkelys bak ikke virker.dette ordnes med å trykke på tåkelys knappen.da er det ok igjen. 4.lampa til antispinn slår seg på i tide å utide. Hadde bilen inne til diagnose får 6 mnd siden.fant ik noe feil da. Noen som har vært borti noe lignende tidligere ? Til slutt kan jeg nevne at bilen har fulgt alle servicer på bmw merkeverksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar73 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Da fikk jeg endelig tatt en ny diagnose hos bmw i kristiansand.først kom det fram hele 54 feil.men det viste seg at det var gamle feil som ikke var blitt sletta tidligere...så da alt var sletta satt jeg igjen med en deffekt blinklysbryter,brudd i bc knappen til kjørecomputer. og en kupevifte som bråker noe forferdelig,men som vistnok skal bli bedre når det blir varmere i været:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå