alpinab10biturbo Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Lurer på hvor gamle bilen min.E30 H35 en min er blitt av,den ble bygd om til 345i..ble solgt til molde for noen år siden.svart en m sorte de lykter osv.. noen som he sett den...aldri sett andre en den bilen av Hartge her til lands.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Satt på med den for en del år siden i molde. En som heter Trond Trondsen som har den nå. Har blitt drastisk ombygd kan du si. Prosjekttråd her: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... ight=trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Den rosa e30`en i tråden hans der går jo her i Mandal ofte så om ikke den er solgt så er vel Hartgen også her en plass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 ble ikke den tråden helt død på ppf da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Satt på med den for en del år siden i molde. En som heter Trond Trondsen som har den nå. Har blitt drastisk ombygd kan du si. Prosjekttråd her: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... ight=trond Rått proskjet,men hvorfor ødelege den til det,den var strøken når jeg hadde den..han ga 210.000 for den av meg...godkjent m 3.5 turbo motor,,H35 må være noe av det råeste ang understell e30 er kommet m og den var komplett alt fra hartge bortsett fra H35 24v da.. ..den bilen jeg angre mest i livet på jeg solgte og en alpina b7s turbo e28...huff,skjeldne biler..skal legge ut noen bilder av hartgen jeg hadde en av dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Synes og det var litt merkelig å bruke den bilen til å gjøre det. Greit nok at den er godkjent med turbo, men får aldri skilter på den bilen igjen om man blir stoppet som den er nå... Kunne liksågodt bygget på et 316 karroseri liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 For en dust! Ikkenoe galt å si om bygget,men da kunne han da for helvete ha brukt en annen bil! Den han bygger/bygde,er jo ikke godkjent(lovlig) uansett!?! Hvorfor kaste bort en Hartge-bil til noe man kan lage ut av en hvilkensomhelst bakgårds-E30...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Nesten så jeg får lyst å grine når jeg ser det der!!! Det kunne han gjort med en jævla 316!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 han holder til i kr.sand, i allefall for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Heldigvis er ei chassiplate enkel å påmontere nye paneler om angeren skulle slå inn for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Heldigvis er ei chassiplate enkel å påmontere nye paneler om angeren skulle slå inn for fullt haha.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Mener å huske at den bynnte å bli ganke opprusta på slutten av tia den gikk i molde... Mulig jeg husker feil men. Og så var det en del "kyndig" motorskruing og diverse som hadde foregått til tider.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Utrolig trist at han har gjort noe slikt med en orginal Hartge bil, men sinnsykt omfattende og bra arbeid ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Prøvde denne bilen når han i molde (Kleive) eide den. Utrolig maskin!!! Fikk tilbude om å kjøpe den. Angrer nå JÆVLIG no for da har bilen levd enda! Faan søkke for ein idiot han er han som skjærer synd ein org Hartge bil!! Spiller ingen rolle hvor bra han bygger om bilen!! TOSK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 er jo bare en Hargte, dere som gauler om det, kan jo kjøpe opp alt som er igjen av slike biler. ikke sitte på nett å klage. typisk nav folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå