bimmersmakkverk Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 trenger nivåregulerings dempere med tilbehør til e34 m5,...haster, ta kontakt! !!!! må være bra stand for det skal være med på biltilsynet i tr.heim!!
Helleberg Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Koble det vekk, sett på KW og få det godkjent istedet da vel.
bimmersmakkverk Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Skrevet Desember 25, 2010 gs krever nivåreguleringen, vet ikke helt hvorfor, for 3,6 er ikke levert med dette, men driver og diskuterer litt med den nå
BmwM5 Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 på min 3.6 var det nivåreguleringen på. mener alle 3.6 har nivåreguleringen bak.
Helleberg Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Koblet det vekk ganske kjapt på min 3,8 ihvertfall, gikk fint som snus.
KingB Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Det er ikke påkrevd å ha det understellet! Like absurd som å ikke ville eu godkjenne en bil siden du har fjernet originalradioen f.eks! Kjøp bilstein dempere og H&R fjærer!
bimmersmakkverk Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 så det er ikke påkrevd i hele tatt nei? for jeg pratet med min gode kontakt i gs bildeler å han sier det bare er tull så han skulle diskutere dette med verkstedet, for verkstedet som sa til meg att jeg måtte ha dette, enda jeg vet flere har godkjent m5'er før med senke dempere osv.. jeg har nå fk justerbart som er godkjent til m5, det bør da være bra nokk for å få det godkjent? kingb: bilstein blir etterhvert, må bare bruke pengene på og få den godkjent nå først og fremst:)
norli racing Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 hei har akurat samme problemet med gs som du har,var å skulle få papirer på ombyggingen i går å fikk da bare uorginale fjærer og dempere bak pga at det ikke er nivå regulerig... har 540 fjærer og dempere bak,ser ikke problemet siden effekt og vekt er nesten det samme men gs er utrolig litte hjelpsomme etter min mening...
bimmersmakkverk Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 hi til eg Norli racing: har sikkert en god nyhet til deg, gs skal bare gi deg papirer på att alt er ombygd, dersom dempere og fjærer ikke er orginalt så skriver gs en mangel på dette, men det har ingen betydning, for så lenge du har papirer på att dempere og fjærer står til bilen du bygger om til så er dette da opp til biltilsynet og godkjenne det, de har da papirer fra gs på att alt annet er ombygd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå