Pes Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Dette er ikke noe kjent merke, men det fungerer godt, jeg har to stk, skal selge en av dem og bruker en selv. 2-din spiller er for de som ike er kjent med det en dvd spiller som bruker 2 plasser i dashbordet. (sikekrt noen som kan gi en bedre forklaring enn dette) Det er USB og bluetooth. Dette er forresten innpakket.
Glennski Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Avventer bilder før jeg kommer med noe bud
Pes Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 hehe, den er grei. får ikke tatt dem før i morgen. så vi får se hva det blir til over jul. har litt for mye å gjøre før julekvelden, men der er jeg sikkert ikke aleine.
Dirty Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 men du har tid til å legge ut tidenes slappeste annonse, hvordan skal vi gi bud når vi ikke vet specs ellerno
Pes Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 jaja, slapp av litt. problemet er ikke tid, det er tilgang på kamerat. spiller og kameraet er på jobben.
Pes Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 bud på 500,- notert fra kongstian87 men jeg vil nok ha litt mer ja
Pes Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Skrevet Desember 25, 2010 vil nå helst at du skal komme å hente den da... (bud er notert)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå