FullGass Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Selges: 1981 315. Hennarød. Funnet noe rust da jeg demonterte bakfanger. Finnes sikkert mer. Mangler ene stolen foran, dynamo,batteri og lykteglass bak. Liten sprekk over dashbord, ellers fin inni. Selges da jeg ikke orker mere bilprosjekter. Følger med en '85 1,8 liter med 5 trinnskasse, i hvistnok god stand. Kabler,hjerne og luftmengdemåler. Bilen er veteran etter nyttår = billig å eie. Ingen heftelser eller skyldige avgifter. Betalte 4500 usett for denne (berga den fra bilcross) og har kjøpt motor/kasse i tillegg (3500,-). Selger alt for 5000,-. Legger ut noen bilder imorgen kveld (tirsdag) når jeg kommer hjem. Befinner seg i nærheten av Kløfta i Ullensaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Pm sent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 bilder? starter og går? svar i PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Solgt til meg Samler du på E21 du bmwmaxi? Hehe Forventer prosjekttråd og bilder så vi får se hva vi gikk glipp av denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FullGass Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Som BMWmaxi skriver: SOLGT. Før jeg fikk summa meg til å ta bilder å legge ut... Liker folk som er kjapp på avtrekkeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå