Azeton Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 forklar meg hvordan du prøvde og låse opp passasjer døra! mine 17år gamle låser funket det fint på.
GeirAndre Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 gamle 87- jeg hadde funka det også på..
Morty999 Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 husk att du må ha orginale nøkkelen for att dette skal virke...
super_Q Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 Hvor mange måter er det å låse opp en dør? Jeg prøvde først bare å låse opp vanlig, så med håndtaket ute. Det er jo klart selv om låsen min begynner å tulle, trenger jo ikke andre gamle låser å gjøre det samme for det.. Jeg bruke original og reserve nøkkelen, men ingen fungerte.. Det er jo klart det var noe tull etter som med en gang jeg fikk strøm igjen fikk jeg til å låse opp..
Azeton Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 Jepp, men du må vri nøkkelen et ekstra hakk til en av sidene om jeg ikke husker feil, trenger ikke holde håndtaket ute.
GeirAndre Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 ja det er riktig... den går enda litt lengre en den gjør til vanlig
Morty999 Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 Hvor mange måter er det å låse opp en dør? Jeg prøvde først bare å låse opp vanlig, så med håndtaket ute. Det er jo klart selv om låsen min begynner å tulle, trenger jo ikke andre gamle låser å gjøre det samme for det.. Jeg bruke original og reserve nøkkelen, men ingen fungerte.. Det er jo klart det var noe tull etter som med en gang jeg fikk strøm igjen fikk jeg til å låse opp.. det er ikke klart. fordi det er sånn. e34 har elektriske låser
Azeton Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 ja det er riktig... den går enda litt lengre en den gjør til vanlig Ja, og mest sannsynlig har han ikke gjort det. Det er bruker feil til de grader.. Du fikk jo gleden av og leke med strøm og skiltlys da
KKise Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 Jeg fikk låst opp førerdøren selv med flatt batteri, så er nok varierende avhenging av slittasje og alder som du sier.
bimmer-87 Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 jeg klarte å låse opp den gamle e34 min med å holde/presse dørhåndtaket på fører dør oppe å vri rundt nøkelen, tok i såppas at jeg trodde nøkelen sku ryke da men, dette var da en 90 mod 12v samma her, noe med sentral låsen klikka, så fikk ikke låst opp bilen, etter ett heller dårlig forsøk med å få av lista rundt vinduet så ble jeg litt oppgitt, så måtte bare prøve en gang til ved å tvinge skiten opp, det funka har ikke turt å låse bilen etter dette
s38b38 Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 hadde samme problem engang på en e39. som var tom for strøm. og den ville faen ikke låse seg opp. men da viste det seg at man måtte vri nøkkelen mye lenger en vanlig. forbi første hakk der bilen normalt låses opp;)
Azeton Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 hadde samme problem engang på en e39. som var tom for strøm. og den ville faen ikke låse seg opp. men da viste det seg at man måtte vri nøkkelen mye lenger en vanlig. forbi første hakk der bilen normalt låses opp;) JA!
bmw520 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 husk at nøkkelen skal vris motsatt vei på passasjer døren da, når det ikke er strøm på den problemet kan være at nøkkelen er for slitt, vanlig problem på e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå