Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange måter er det å låse opp en dør? Jeg prøvde først bare å låse opp vanlig, så med håndtaket ute.

Det er jo klart selv om låsen min begynner å tulle, trenger jo ikke andre gamle låser å gjøre det samme for det..

Jeg bruke original og reserve nøkkelen, men ingen fungerte..

Det er jo klart det var noe tull etter som med en gang jeg fikk strøm igjen fikk jeg til å låse opp..

Skrevet
Hvor mange måter er det å låse opp en dør? Jeg prøvde først bare å låse opp vanlig, så med håndtaket ute.

Det er jo klart selv om låsen min begynner å tulle, trenger jo ikke andre gamle låser å gjøre det samme for det..

Jeg bruke original og reserve nøkkelen, men ingen fungerte..

Det er jo klart det var noe tull etter som med en gang jeg fikk strøm igjen fikk jeg til å låse opp..

det er ikke klart. fordi det er sånn. e34 har elektriske låser ;)

Skrevet
ja det er riktig... den går enda litt lengre en den gjør til vanlig

Ja, og mest sannsynlig har han ikke gjort det. Det er bruker feil til de grader..

Du fikk jo gleden av og leke med strøm og skiltlys da :lol:

Skrevet
jeg klarte å låse opp den gamle e34 min med å holde/presse dørhåndtaket på fører dør oppe å vri rundt nøkelen, tok i såppas at jeg trodde nøkelen sku ryke da men, dette var da en 90 mod 12v

samma her, noe med sentral låsen klikka, så fikk ikke låst opp bilen, etter ett heller dårlig forsøk med å få av lista rundt vinduet så ble jeg litt oppgitt, så måtte bare prøve en gang til ved å tvinge skiten opp, det funka ;) har ikke turt å låse bilen etter dette :P

Skrevet

hadde samme problem engang på en e39. som var tom for strøm. og den ville faen ikke låse seg opp. men da viste det seg at man måtte vri nøkkelen mye lenger en vanlig. forbi første hakk der bilen normalt låses opp;)

Skrevet
hadde samme problem engang på en e39. som var tom for strøm. og den ville faen ikke låse seg opp. men da viste det seg at man måtte vri nøkkelen mye lenger en vanlig. forbi første hakk der bilen normalt låses opp;)

JA!

Skrevet

husk at nøkkelen skal vris motsatt vei på passasjer døren da, når det ikke er strøm på den ;) problemet kan være at nøkkelen er for slitt, vanlig problem på e34 :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...