Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe lysmodulen til en 91modell 525i e34. Det er den lange boksen som sitter i sikringsboksen i motorrommet lengst mot framskjermen.

Ta kontakt på PM, tlf 45298766 eller her hvis du har :)

Mvh Atle Hålien

Skrevet
hmm, skal se om jeg får den opp =)

supert :) vet ikke helt hvilken modul jeg skal ha, mistenker att tidligere eier eller noe har satt inn feil. Har søkt litt og tror att bokser som er merka med 61358350375 skal passe. På den jeg har i dag står det 61351379372, men enten er det feil eller så er den ødelagt. Men fint hvis du sjekker nr på modulen din hvis du har også skriver det, samt pris :)

Skrevet

Står modulen i sikringsboksen?

Har tatt ut alle rele osv som sto i sikkringsboksen så kan sjekke om jeg har hvis det er der den sitter...

Skrevet

Har tatt ut alle rele osv som sto i sikkringsboksen så kan sjekke om jeg har hvis det er der den sitter...

Modulen sitter i sikringsboksen i motorrommet. Er den lengste boksen som sitter der. Helt svart. Oppå står det ett 11 siffra nummer og mye annet rart. Ser på bildet hvor den sitter :)

ezz0nzcc5c78skxd55u1.jpg

Skrevet

Modulen sitter i sikringsboksen i motorrommet. Er den lengste boksen som sitter der. Helt svart. Oppå står det ett 11 siffra nummer og mye annet rart. Ser på bildet hvor den sitter :)

ezz0nzcc5c78skxd55u1.jpg

Skal sjekke i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...