DreRacing@ Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 har fått noe drit i bensinpumpa mi å må åpne tanken for å se, men åssen får man opp tankarmaturet? er det noen som vet så jeg slipper å ødelegge noe. skulle tru det bare var å vri men, sitter hardt
oddis Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Vannpumpetang i rett str, og vri ja. Evt knipetang. Vi var to stk med hver vår tang da jeg tok opp mitt, og det kom til slutt. Jeg var livredd for å ødelegge selv, og rikka litt og litt. Pass på at det ikke renner nedi drit når du tar opp. Du kan også prøve å montere bensinfilter før pumpa som sitter foran venstre bakhjul. Noen E30r har det, andre ikke.
DreRacing@ Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Skrevet Desember 23, 2010 jeg trodde det satt ett lite bensin filter nedi tanken jeg, rett på røret. skal se hva jeg gjør, har ikke fått opp ennå heller.
SSM Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Jeg bare brukte hammer og skrujern, er likt som på 240 tanken
Hauso Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 sitter et filter oppi der også ja;) Men er bare å vri til venstre. Og vask reint først, så du får minst mulig shit i tanken din:)
DreRacing@ Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Skrevet Desember 23, 2010 det er værtfall ikke likt 240 tanken, det har man en stålring rundt og banke på, her er det bare plast ræl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå