koll Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Skifter bremser på bilen min, og justere da også hånbrekket. Men uansett hvor mye frem og til bake jeg skrur virker det som om bremsen er borte i skive helet tiden. Er liksom altid mye motstand, og slikskal det vel ikke være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 dreier jeg skive rundt og rundt, blir det til slutt så mye motstend at den ikke vil rundt lengre.. venskelig å forklare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Satt på hjulet for å se hvordan det gikk. Var fortsat kraftig motstand i skive før jeg satt på caliperen, men ingen hold i brekket. Etter en liten kjøretur var skiva så varm at det freset når jeg heiv litt snø på. Så det må vel være klossene det er noe feil med, og ikke brekket. Men klarer ikke se hva som er gjort gale.. Har jo bare skiftet klosser og skive, ikke en veldig vanskelig jobb. Noen som har noe innslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Går skiva tregt rundt uten at bremseklosser var der, så ligger jo helt klart feilen på bremseband til brekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 vil skiva bli så varm av brekket da? Hva kan det evt. være som er feil med brekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Du sier jo at det går treigt rundt uten kaliper montert, så da må feilen være at bånd til bregg ligger hardt på da. Høres rart ut det også, siden du mest sannsynlig fikk dette sammen uten slegge. Ville åpnet og tatt en titt og sett om alt går lett og ledig inni der. Regner ikke med at du har dratt til lageret med gravemaskin dersom lageret er innvolvert i skivebytte på denne da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg