m47520d Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Har hatt innlegg tidligere om EGR og dieselpumpe. Expertene har talt, det er ikke feil på pumpe eller noe anna. Konklusjon: NEDSOTA, forbrenninga blir dårlig ved tilførsel av kald luft med høgt oksygeninnhold. Har nå kjørt med 3 dobbel dose Forte dyserens ( 1/2 l direkte i dieselfiltret) 1 l på tanken. + at jeg har demontert innsuget før luftfilteret og erstatta det med en fleksit slange som går bakover og suger luft fra omkring eksosmanifoil ,+dekka til luftkjøler. Har kjørt i 2 dager i 20 minus nå nesten uten nykking. Spennende å sjå om det holder seg, den har hatt bra perioder før men aldri når det har vert så kaldt som nå. Kom med tilbakemeld dere som kan nyere diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå