Jørgen Lie Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Som topic sier, så lurer jeg på om kjørecomputer fra E30 M3 passer over i vanlig E30? Er det evt vanskelig å koble opp denne? Jørgen
KalMar Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 vill tippe det funker fint med OBC fra m3 i til vanelig e30. Er plugg and play vis du har alle boksene og det ikke er klippet i lednings nettet
Jørgen Lie Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Takk for raskt svar! Hva inneholder den vanlige kjørecomputeren da? Funksjoner liksom. Er vel to forskjellige? Om jeg har boksene har jeg ikke peiling på for å være ærlig, da det er byttet motor i bilen.
Mr.Silver Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 noen av funksjonene jeg kommer på: Snitt forbruk, snittfart, hvor mange km du har igjen å kjøre i forhold til mengden fuel på tanken, du kan legge inn farts grense, utvendig temp, klokke, dato... Her er forresten en link til info om computeren. http://www.e30zone.co.uk/e30zonewiki/in ... d_Computer
KalMar Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Takk for raskt svar! Hva inneholder den vanlige kjørecomputeren da? Funksjoner liksom. Er vel to forskjellige? Om jeg har boksene har jeg ikke peiling på for å være ærlig, da det er byttet motor i bilen. Er vell kun 1 svart boks, den er nesten på størelse med et DVD cover bare dobbelt så tykk. Så er det 2 "hull" for tilkobling av lednings plugg. Ellers så er det ledningsnettet som er til kjørecomputeren som man må ha+ ledning og føler til ute temp. ellers så har du resten av tilkoblings punktene i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå