Etrettiseks Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Jeg har følgende problem: Sist jeg var ute og kjørte (-5 gr) reagerte jeg på at det ikke kom varm luft fra klimaanlegget. Selv ikke etter ca 8 min med normal kjøring. Deretter økte nålen på motor-temp raskt fra normal mot rødmerket. Men stoppet mellom normal og rødt. Den gikk så fort tilbake. Varm luft kom så i perioder (mest iskald luft). Noen som har tips til hva feil kan være? Jeg har riktig mengde radiatorvann og den har godt med kjølevæske..
Ballder Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Luft i systemet. Eller mangel på vann. Hehe.
Etrettiseks Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 Takk for tips! Kan termostaten være gåen (ut i fra beskrivelsen min)? Lurer på å bestille noen deler..
Ballder Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 I utganspunktet ikke, da vannet sirkulerer inn til coupe uansett om termostat er defekt.
Etrettiseks Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Skrevet Desember 23, 2010 Jeg forsøkte i går å lufte ut systemet. Men det kom ikke noe vann opp fra luftehullet. (Jeg skrudde altså av lufteskrue ved siden av det store påfyllingslokket). Kan jeg da konstantere at vannpumpe er gåen..? Væskenivået lå på nivåstreket for (cool) og motor gikk. Motor var varm. (Pil rett opp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå