Oddy93 Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Synd du ikke sender, ellers hadde det vært veldig interessant! Var det mye jobb å tilpasse? Eller var den tilpasset fra fabrikk?
winchester Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Var ikke mye jobb å tilpasse, bare pusse litt i kanten mot hjulbuen så gikk den fint på. Er skeptisk på å sende så store deler, spesielt med tanke på at den er laget av glassfiber.
kjellke Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Hvordan er festemekanismen på denne? Hvordan skal den festes? Egenpatent eller?
winchester Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Festes med to bolter bak og en bolt på hver side.
Oddy93 Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Skjønner at den kan bli ødelagt forten siden det er så sprøtt, hadde hentet den på flekken hadde jeg hatt muligheten! Men har ikke lappen, så jeg kommer ikke til å få tid! Men viss du ombestemmer deg, så kan det jo bli sendt med forsikring!(?) Bare send PM viss du er interessert
winchester Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Kan fraktes nedover til Drammen på fredag.
Oddy93 Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Siden jeg bor i Bergen og kommer meg ikke frem som jeg vil, så er det ingen muligheter for meg å hente noe så langt borte Men det koster 200-400 kr å sende egenemballert, det er bare en tanke, går fint hvis du ikke vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå