Gå til innhold

Pris antydning på 320i coupe... Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Bmw 320i coupe 93modell.. Svart.. som jeg vurderer å selge. Men aner ikke hva man kan forvente å få for den.. Satt pris på hjelp.

Beskrivelse:

Bmw 320i 93modell. 305 000km.

Eu godkjent nettopp.. Påkostet ny front etter en sleng i snøfonna sist vinter. Da ble det nytt panser, ene skjermen m3fanger. Grillen ble opplakkert i samme slengen.

Ellers ble det satt på nytt senkesett til 4000 (35/30) godkjent i vognkort. Nye heavy duty bærekuler framme. begge svigarmsforingene bak. nye visker armer framme. ny radiator. Nye foringer i bærebrua framme. nye indre og ytre styre ledd begge sider. nye frontlykter. Ny lambdasonde. Ny handbrekk arm.. Og alt av bremser bak blir byttet snarest deler ligger i bagasjerommet :P Inkludert bremseskjoldene bak. Har sånn sports seter i tøy og armlene i skinn.

noen nye slanger og innsugsbelg. Byttet toppdekselpakning og plugger for litt siden.. Ja det er gjort mye med bilen... Motor bruker ikke noe serlig olje eller kjøleveske. Tror kanskje den er overhalt ved et tidspunkt siden den er så fin på forbruk. Har også relativt ny dynamo på den.

Står og annlegg til en nypris av 10k i den.

Har noen bilder, men er før jeg har fått satt på det nye senkesettet osv. Den har en skade i høyre fører dør etter møte med snøkantet. men synes ikke så veldig.. og så vet jeg at bakluka har rusta i skøyten bak men på innsiden så ikke noe must me det første å bytte den. Ellers er den ganske så rustfri :)

Satt stor pris om noen med peiling kunne pris vurdert den ca :) Er så usikker ser så mange forskjellige biler på nettet som selges til helt forskjellige priser. Det meste av kvitteringer foreligger.

Bildene har ikke de nye lyktene eller eller senkesettet noe som økte utseende betraktelig :)

Takk på forhånd :)

pstgwq1vivusakc21nid.jpg

l4agbx719ee8tw7wu2fz.jpg

u0yfy1pnoqqrhudyfz2w.jpg

Skrevet

hm, vansklig og si! men rundt om 40.000 bør vell være ok. jeg ville ikke betalt så mye for den, men jeg mener e36 er ganske overprisa ;)

Skrevet

Ja va det eg fryktet.... Gidd legg så jevli mye peng i en gammel bil :P men litt for sent nå... hehehe... Men virker som coupe i relativt god stand er vanskelig å finne fram med mindre de er totalt renovert osv.. Må nå bety mye at den er eu godkjent osv.. tilstandsrapport har jeg og på den.

Men om jeg bytter motor og girkasse med en som er gådd betydelig mindre vil det være mere verd i så fall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...