titansølv Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 E60 2004 mod. Som headingen sier så lyser ikke det grønne firkantede lyset i midten på begge de runde bryterne i midtkonsollen. Det oransjelyset på knappen/brytern for viften i midten lyser når jeg trykker den inn. Mulig at det er mer feil med ac-anlegget. Føler ikke at det yter så bra som det burde. Det er jo veldig kaldt ute for tiden, men hadde likevel forventet at en e60 burde opprettholde en stabil kupetemperatur. Noen meninger på dette? Noen her som kan si meg hva bryteren til høyre er til når den trykkes inn? Det står "rest" på bryteren. Hvilken sone regulerer denne bryteren varmen til når den vris på? er det passasjer eller baksetet? På den til venstre er det bilde av en iskrystall. Blir det varmt av å trykke den inn eller kaldt? (Ja virker kanskje som et dumt spørmål men tror ikke anlegget funker helt som det skal) Til høyre ved siden av den midterste skruknotten/bryteren er det tre knapper. En "iskrystal-knapp", en "A-knapp" og en for resirkulering av kupeluften. Hva er iskrystallknappen til og nårtid skal man bruke denne ? Når bør "resirkuleringsknappen" brukes? (bortsett fra i tunneller) Setter pris på all hjelp her.
_CoZm|C_ Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Knappen som står "rest" på betyr at når bilen din står i ro med tenningen på vil den kunne abgi varmluft fra motoren selv om denne er avslått. Ikrystall knappen er for bruk av ac kompressoren. Eg vil anbefala deg å ha denne på alltid (min kommer automatisk på når eg trykker på "a knappen for automatisk funksjon av klimaanlegget. resirkuleringsknappen blir også aktiv ved bruk av "max knappen" for å kjøle kupeen fortest mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå