alte2 Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 problemer med Vifta på DENNE 3'ern også erre muulig!? Det rare er at den ikke blåser på noen av instillingene, bortsett fra når jeg trykker på "defrost frontrute", DA blir det full fart i den. ellers, skal det nevnes at det var/er -25grader her i trøndelag da. en dag når jeg skulle starte, så var bilen "null-stillt" (tid, dato, tripteller osv) Måtte bytte FSU'n på E46'n en gang. men den gikk variabelt mellom 10% og 50% som den ville selv. 2008mod 320DAT
Ballder Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Manuelt satt viftehastighet på maks vil vel muligens også gjøre at viften blåser vil jeg tro? Om så er, så er det vel en viftemotstand på denne bilen også. Mulig den er defekt kanskje?
alte2 Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 nei, den går heller ikke Manuelt satt til max men, kanskje defrost frontrute ER max!? at vi ikke kan sette den til max manuelt.
Ballder Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Det kan jo være at defrost funksjonen er slik at den går utenom det meste av avansert styring som en siste nødløsning ja, men jeg har dessverre ikke peiling på det. Søk litt engelsk på google. Jævlig mye bra bimmer relaterte forum i utlandet.
alte2 Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 tenkte på det med nødløsning jeg også Fail-safe BMW vettu finner en del på på USA forum ja. men det dreier mot E46 på DIY's osv. lite om E9x
Østgaard Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Begynner vifta å virke når du har kjørt et stykke da eller?
alte2 Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 nope. HELT død på manuell regulering. mulig jeg må ta en diag. i romjula hvis noen har åpent :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå