bzzlink Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Hei Driver å kikker på å kjøpe meg z4, den jeg ser på har kipe felger, så har sittet en stund å lett etter hvilke felger som passer best. Blir nesten litt våt på tuppen av de her, noen som vet hva de heter? (Det er ikke BBS CH) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Er ikke bbs Rx det der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Det er BBS RX ja Blir det flere Z4er har på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Ja det kommer til å bli en til Må bare få solgt mercedesen min. Ser etter en bil etter facelift med M-ratt, understell, stoler, naviproff 2,5 liter. Skulle helst hatt 218hk versjonen, men ser ikke ut til at budsjettet strekker til. Noen som vet hva som er forskjell på N52B25 med 177hk kontra 218hk ? Er det bare motorstyring og noen dyser, eller har de gjort noe med vanos/stempler o.l. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå