Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

har en venn som har en E39 520i fra 1998. Vi lurer på om disse delene; panser, venstre forskjerm, venstre fordør og venstre bakdør, er like for alle E39ene?

Altså, kan man bruke de nevnte delene fra hvilken som helst E39 (bortsett fra M5en, som sikkert har litt annerledes karrosseri) og på han sin 1998 modell?

Mulighet for at noe forandret seg ved faceliften? Evtuelt, når kom facelift E39 ut?

Takk :D

Skrevet

Såvidt jeg vet så er alle e39 karrossene like, eneste som er forskjellig er når facelift kom. Nye fangere og lykter. På M5 så er det også andre fangere + speil.

Skrevet

Panseret er likt på prefacelift og facelift,det samme er dørene,men jeg mener å huske at det var noe med bakdørene på touringen som var litt forskjellig fra sedan? Kan ha vært noe så enkelt som døtrekk e.l.

Forskjermene er også like på alle modellene.

Skrevet

Stasjonsvogn har samme fram dører mener jeg og front.

Men bakdører, bagasjeluke + bakfanger (og hengerfeste) er IKKE likt.

Skrevet

Det gjelder egentlig bare å sjekke opp mot feks delenummer på GS. Er det samme delenummer på delene til facelift som til preface eller forsjellig? I tilfelle de er forsjellig- så er sannsynligheten også større for at delene ikke passer overens.

Skrevet

Panser, forskjermer og framdører passer overens på alle E39er.

På GS står det forskjellige dører etter årsmodell, men alle varenr. er like og de passer overens.

Bakdører er forskjellige på sedan og touring.

Av en eller annen rar grunn er det forskjell på bakplater og bakskjermer før og etter 9/1997 og.

Bakruteramme er forskjellige før og etter 1998 på touring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...