Gå til innhold

91`520 24V Selges/byttes, S-Trøndelag 14.000,-


Melkvik
 Share

Anbefalte innlegg

91`520 24 V selges/byttes

Er intressert i å bytte den i 4x4.

Mitt tlf nummer: 47642637, send melding/ring, ikke ring før etter klokken 16.00 på arbeidsdager.

Reg nr: SR 81484

Km stand: 330.000 km

Pris 14000,- med hjula som står på, 9000,- uten da må du ha hjul å sette på selv da denne kun har sommerhjul.

Ikke skilt på, mangler kun etterkontroll.

Motor har ikke gått like langt som chassis, er en vanos motor som har gått noe i underkant av 200.000, motor virker frisk.

Positivt med bil:

Godkjent senket i vognkort.

Godkjent med hjul som står på.

Nye dekk på gromme RH hjul.

Nye dempere rundt om.

Ny frontrute.

Nye bremsband bak.

Er også en del foringer som er byttet av forrige eier, deriblant div stag i forstilling, dette er utbedret etter eu kontroll som ble tatt på april 2010.

Skinn, og elruter i front.

Negativ:

Ikke strøken i lakk, har blitt brukt spraylakk 2 steder som jeg har funnet, videre så flasser det av litt lakk rundt bakruta, og så har det flasset av lakk 2 steder på høyre framdør. Vindusviskere virker kun på siste trinn, dette er det eneste som er igjen å fikse før etterkontroll.

Ikke vinterhjul.

Sentralås fungerer ikke helt som de skal, er med sentralås motorer og styreenhet fra bil der alt fungerer.

Tankluke er ikke på bilen, mangler den hengselen som skal være der, luka følger med, enkel sak å bytte.

Liten frieksos på fremste rør fra manifold, dette sveiset enkelt.

Ellers er det ikke stort jeg vet om, har ikke brukt bilen, ble egentlig bare kjøpt og satt unna da jeg ikke fikk tid til å holde på med denne, men turen jeg tok fra verdal til meldal gikk fint, bilen virket veldig stabil og god og kjøre.

Følger med div deler: som f.eks hengerfeste, div el deler osv, tåkelykter.

Er også sideskjørt på den som er lakkerte, samt fangerne er ny lakkerte.

Bil som har mange km igjen selv om det er høy km på chassis, virker også som en bil som har blitt påpasset da det er diverse kvitteringer som ligger i bil som vitner om att den har blitt påkostet over årene som har gått:)

Har flere bilder av bilen, er ikke slik fanger som det vises på bildet under, er orginal fanger som er nylakkert:)

kssrk61boh0sjetdscem.jpg

9g3pjjme2kgduv3wj0kd.jpg

yrreiow4kghr7rvhx88p.jpg

Ikke slik ratt på den nå, er orginalt ratt.

l2kb67986j6tsodrjncw.jpg

Link til annonse på autodb, her ser dere bilder av skavankene på den:

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1294567150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...