sigurd_E34 Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Hei, satte bort bilen i slutten av sommerferien og skulle hente den nå i går. Satte meg inn for å starte opp og alt gikk fint til jeg skulle kjøre ut av garasjen. Clutchen gikk rett i bånn uten å frigi giret og var lett som luft. Tok en kikk under bilen og hadde tydelig olje under motorrommet. Hva kan være galt? Sjekket reservoaret for bremseveske og servoveske, men begge virket fulle. Er det et eget reservoar til clutch hydraulikken. Hvor er det typisk at det begynner å lekke. Trenger kloke svar så fort som mulig!
S.Hafsmo Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Ta deg en tur oppunder bilen så ser du om det henger noen dråper under slavesylinderen, evt. at slangen har sprukket. Skulle tro du ser hvor røret fra hovedsylinder kommer igjennom torpedoveggen fra under panseret.
sigurd_E34 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Da har jeg funnet ut hva som var galt og fikset feilen. Problemet var at slavesylinderen lakk og oljen rant inn i gearkassa og deretter ut av den. Derfor så slavesylinderen tørr ut mens gearkassa så ut som lakk. Plukket opp en ny slavesylinder på huggern og luftet systemet med en slik hendig sak. Problem solved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå