Morty999 Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 satt å kjeda meg litt her og tenkte på om kanskje vi kunne mekka en artig gruppe med folk ifra bimmers på msn.. så de som vil være med kan bare skrive inn mail adr sin her så kan jeg legge til de som vil. så kan vi alle sammen skravle om vi kjeder oss så de som vil skriv mail adr deres så legger jeg dere inn så fort jeg ser det http://bimmersno.groups.live.com/ Morten
johnja Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Hvis du kjeder deg så veldig, kan du jo bruke noe av tida di til og sende meg de delene som jeg har betalt deg for!!!!!!!!!!!!!!!!!
spruddel Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Aldri brukt sånne grupper jeg. Men kommer gruppa opp som en egen gruppe i Windows Live messenger? Litt som på mIRC at vi chatter alle sammen med hverandre åpent? Eller blir det å chatte 1 og 1 frem til noen inviterer andre med i samtalen?
Hawkon88 Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Begge deler, du har mulighet for en privat samtale med hver enkelt, men også hele gruppen, eller de du inviterer med. Jeg er i gruppe med morten fra før- kan anbefales når han og azeton begynner å bable..
Glenno Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Noen år siden jeg oppretta den gruppa du sikter til nå Håkon. Har ikke vært innom msn gruppa på ei tid nå. Det var iallfall begrensninger på 10 talls personer tidligere. Utrolig morsom gjeng med heftige diskusjoner med endel kjente personer her inne ja .
haavard Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Var ikke klar over at folk brukte MSN lengre..
NBCustom Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 jeg er med! klar til å grille noen bedrevitere:)
///Naitsirk Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Begge deler, du har mulighet for en privat samtale med hver enkelt, men også hele gruppen, eller de du inviterer med. Jeg er i gruppe med morten fra før- kan anbefales når han og azeton begynner å bable.. +1
Ballder Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Hvis du kjeder deg så veldig, kan du jo bruke noe av tida di til og sende meg de delene som jeg har betalt deg for!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morty999 Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Skrevet Desember 27, 2010 Hvis du kjeder deg så veldig, kan du jo bruke noe av tida di til og sende meg de delene som jeg har betalt deg for!!!!!!!!!!!!!!!!! og hva skylder jeg deg ?
johnja Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Hvis du kjeder deg så veldig, kan du jo bruke noe av tida di til og sende meg de delene som jeg har betalt deg for!!!!!!!!!!!!!!!!! og hva skylder jeg deg ? Du skylder meg termostathus med nye følere, pussig at du ikke husker dette, i og med at jeg minner deg på dette en gang i uka. Du har jo også sagt at du har sendt dette, samme som du sa om releet du skulle sende. Det er vel posten som har skylda nå også!!!
Morty999 Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Skrevet Desember 27, 2010 åja det er deg hvorfor ikke ringe meg event ? og bare skrive drit om meg på nettet? det er grunner til att ting ikke er blitt gjort. og jeg skal få gjort det så fort jeg får mulighet.
johnja Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 åja det er deg hvorfor ikke ringe meg event ? og bare skrive drit om meg på nettet? det er grunner til att ting ikke er blitt gjort. og jeg skal få gjort det så fort jeg får mulighet. Siden 7. desember har jeg sendt deg 13 meldinger, og ringt 5 ganger, nye unskyldninger hver gang. Jeg avslutter dette nå, kommer ikke til og svare mer her om dette. Delene må du gjerne beholde, trenger de ikke. Dette var kun prinsipp, man holder det man lover.........
Joher Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Snakk om å bli tatt på sengen! Bør være fantastisk gode grunner for å være treig med å sende ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå