sydenfareren Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i skilt holder til nye plastikk skilt, helst hvite? eller ny den nederste klipsen hvor reklamen står?
thomaleo Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 bavaria får gratis de er svarte men de er utrolig stilige! fåes til både gamle og nye skilt
sydenfareren Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Skrevet Desember 27, 2010 Nei de hadde ikke. Var hvertfall ikke veldig interesert i å dele ut.
thomaleo Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 brages jeg var på bavaria molde å har fått 4 skiltrammer ettersom 1 av de 2 første røyk så fikk jeg to nye, gikk rett inn og rett ut bare spørre ett eller annet bilverksted men etter hva jeg fikk med meg så er du langt ifra molde xD
bjalle Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Skru de heller rett på med en stoppskive på baksiden(poler først),skiltholdere samler bare skitt på baksiden så det blir rust,ihvertfall er dette ett problem på e39
Stoppie_Master Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Hvis de der artige bilselgerne skal være så grisk og gnien i stavanger og omeng, så får du bestille her http://rbtuning.no/butikk/index.php?mai ... 805b6ada19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå