thoslags Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Har merket at bilen ryker endel. Men fikk besjed om at det var ufarlig og vanlig når det er så kaldt. Men så pluttselig lyser den gule radiator lampa. Så ser eg at det mangler litt kjøleveske. Ikkje mykje. Etterfylte ca 2dl sånn at pinnen løftet seg opp igjen. Syns og at eg har merka såvidt litt kjøleveske lukt i kupeen for eit par dager siden, men ikkje no idag. Har ikkje merka dette før eg dro heim på ferie, her er det 15blå++. I Bergen har eg ikkje hatt problemet i det heile, kun at den ryker endel. Lurer på ka som kan vere feilen her? Begge termostatene er byttet i fjor vinter. Kan det vere topppakning eller vannpumpe? Eller kan bilen ha brukt litt kjøleveske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Skal ikke bruke frostvæske. Sjekk for utvendig lekkasje i motorommet ved å sette trykk på systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Nei var det eg tenkte. Den skal jo ikkje bruke noke som helst. Men sette trykk på systemet? Må vel på verkstad for å gjere det siden eg ikkje har rette utsyret til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå