bmwkizn Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 tja, ang angeleyes så er det egnetlig feil på EU kontroll pga mer enn ett parklys, men er ikke alle som bryr seg.du har linser, antar du har xenon i disse og? det er ikke lov dersom du ikke har autojustering og lyktespyler. det er vel alt tenker jeg. Så lenge det er et felles glass utom, så regnes det ikke som 2 parklys pr lykt. Altså da er det lov med Angel eyes. Men på E30 og E34 er det i teorien ikke lov.
in2you Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Syns det er mye penere med originale linselykter med ettermontert angel eyes
gbj93 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 har orginal lyktene atm.... med oransje blinkere..... i don't like it! :/
gbj93 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 ja det er jo mulig... men da kjøper jeg heller noe orginal look med angeleyes og nye blinkere
gbj93 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 så det alle da sier er at jeg heller burde kjøpe dette f.eks?
Leo Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Det jeg sa om lyktene stemmer. Drit kvalitet, ser grei ut og kjennes ok, men noop Sorry
beemerdude Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 kjøp 2 delte lykter med angel eyes med e merket glass og glasset i ekte glass, det er mye bedre ennj slike billige one piece lykta med plast glass, glasset på one piece blir matt og sprukket og de følger ikke fronten din på e36. Det sto på coupen min når jeg fikk den, og da var de 2 mnd gml og jeg byttet de tvert... Kjøp seperate lykter og blinklys, da er hovedlyktan i glass, de har det også på GS bildeler, men de selges oxo for 2995,- på styling tech. samt at de kan ettermontere xenon på dæm hvis du har høydejustering, eller ettermonterer det.
gbj93 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 ja men da er jeg egentlig overbevist! og bra jeg fikk vite alt om de onepice lyktene ^^, det blir jo baare bortkasta penger. sår titte litt til etter noen fete lykter og blink da thx!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå