Gå til innhold

bytte lykter forran og bak

Anbefalte innlegg

Skrevet
tja, ang angeleyes så er det egnetlig feil på EU kontroll pga mer enn ett parklys, men er ikke alle som bryr seg.

du har linser, antar du har xenon i disse og? det er ikke lov dersom du ikke har autojustering og lyktespyler.

det er vel alt tenker jeg.

Så lenge det er et felles glass utom, så regnes det ikke som 2 parklys pr lykt. ;) Altså da er det lov med Angel eyes. Men på E30 og E34 er det i teorien ikke lov.

Skrevet

kjøp 2 delte lykter med angel eyes med e merket glass og glasset i ekte glass, det er mye bedre ennj slike billige one piece lykta med plast glass, glasset på one piece blir matt og sprukket og de følger ikke fronten din på e36. Det sto på coupen min når jeg fikk den, og da var de 2 mnd gml og jeg byttet de tvert...

Kjøp seperate lykter og blinklys, da er hovedlyktan i glass, de har det også på GS bildeler, men de selges oxo for 2995,- på styling tech. samt at de kan ettermontere xenon på dæm hvis du har høydejustering, eller ettermonterer det.

Skrevet

ja men da er jeg egentlig overbevist! og bra jeg fikk vite alt om de onepice lyktene ^^, det blir jo baare bortkasta penger. sår titte litt til etter noen fete lykter og blink da :) thx!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...