Gå til innhold

525 touring selges hel eller i deler. MYE utstyr skinn+++


Benhop
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min e34 i hel eller i deler, bilen er godt 282 tusen og er eu ok til mai 2012, års avgift betalt!. bilen har masse utstyr som dobbelt soltak, el vinduer stor kjørecomputer, svart strøkent skinn intriør. nivregulering som fungerer, demperene er nye for 1.5år siden ca, har byttet mye slitedeler som bremser bak, d meste i forstillinga ble bytta i fjor, samt hjulkontroll. ny lamda osv... bilen har en del rust, mye overflate rust, er et jekkfeste bak som må sveises!. bilen går ikke pr dags dato pga defekt veivføler og d må byttes bensin røyr helt frem!. masse bra deler ! men kan også bli en bra bil for den som vil d, motoren sviver bra bruker hverken olje eller kjøleveske. står et dårligt eksos anlegg på den nå.. men følger med et komplett bra et,som er ca 1 år gammelt!. bilen selges for 13 tusen komplett!. for mer info ring 98037105!. da jeg sjeldent er innpå her for tiden! lar den stå ut uka, viss ikke begynner jeg å plukke den for deler!

8dtnetdno46seqn8kg5c.jpg

pv6nz1h69hzz7qqostf4.jpg

q2mcmt05oxdblkzwdymt.jpg

0mouw81sclvxjvl0l2e6.jpg

ljkxtp6wy1637ztj9wfv.jpg

vql4ui1vqe421z7i7kj5.jpg

o5esqgj99s31zlbytw4s.jpg

gtsklfmzt99ugp3ts3yv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

beklager sene bilder, har dukket opp noen småfeil med bilen som jeg holder på å fikse nå, skal skifte lmm, demper foran, å hjelpesnekkeforingen.. skal vaske blen innvendig å utvendig å få tatt noen bilder imårå, tenkte meg rundt 25 for bilen ink årsavgift. eller bytte i annen bmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...