Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hva dere har gjort for å få mest mulig bass inn i sjølve bilen? bagasje rommet er jo så å si helt tett på disse bilene. å jeg lurer på hvordan dere har gjort de forsjellige tingene, om det er noe spess dere har gjort for å få mye bass inni bilen :P Takk for svar :)

Skrevet

Slik eg har forstått det, so er det beste ei bandpass-kasse, med portar gjennom hattehylla.

xc6mcmkcqwazvgfv8fh0.jpg2

Slik har eg gjort det.

Kassa må byggast etter mål på elementa, men dette kan nok dei som sel deg elementa hjelpe deg med.

Skrevet

Jeg hadde samme utfordring i min e39 523IA. Jeg ønsket ikke å lage åpninger mellom kupe og bagasjerom, så for meg ble løsningen å sette inn en tilstrekkelig kraftig bass. Jeg valgte en Rockford Fosgate T212D4, bygd i en portet kasse etter tegninger fra Rockford. Elementet drives av en HiFonics Gen XI Hercules som gir 1x450W RMS i 4 ohm. Dette bringer lett bassen inn i kupeen. Slik ser det ut:

d5lj8c5apfey9i0y07zt.jpg

ux1sq5nalo71pqew18kc.jpg

nc7eydp9ntee9kw3qqxi.jpg

l91m179fezhnu6nrqxy5.jpg

Bilen er forøvrig til salgs, med anlegg... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26111750

Skrevet

Jeg satt inn en 12" 800W i min, og jeg syns bassen ble bra inne i bilen, men bagasjeluken rister og skrangler en del så jeg vurderer å bytte ut hattehyllehøytalerene med to 5-6" subber. Tror dere det ville blitt bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...