krisasagen Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Hei, jeg lurer på hva dere har gjort for å få mest mulig bass inn i sjølve bilen? bagasje rommet er jo så å si helt tett på disse bilene. å jeg lurer på hvordan dere har gjort de forsjellige tingene, om det er noe spess dere har gjort for å få mye bass inni bilen Takk for svar
Skaar Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Slik eg har forstått det, so er det beste ei bandpass-kasse, med portar gjennom hattehylla. 2 Slik har eg gjort det. Kassa må byggast etter mål på elementa, men dette kan nok dei som sel deg elementa hjelpe deg med.
e39-e60 Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Jeg hadde samme utfordring i min e39 523IA. Jeg ønsket ikke å lage åpninger mellom kupe og bagasjerom, så for meg ble løsningen å sette inn en tilstrekkelig kraftig bass. Jeg valgte en Rockford Fosgate T212D4, bygd i en portet kasse etter tegninger fra Rockford. Elementet drives av en HiFonics Gen XI Hercules som gir 1x450W RMS i 4 ohm. Dette bringer lett bassen inn i kupeen. Slik ser det ut: Bilen er forøvrig til salgs, med anlegg... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26111750
Eivimath Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Jeg satt inn en 12" 800W i min, og jeg syns bassen ble bra inne i bilen, men bagasjeluken rister og skrangler en del så jeg vurderer å bytte ut hattehyllehøytalerene med to 5-6" subber. Tror dere det ville blitt bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå