Tor-Einar93 Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 hei! lure på om nåken veit om det går å bytte ut sentermerke på nåken felga eg kjøpte hos gs.. felgen er av denne typen her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45646.jpg på bilde er ikkje sentermerke med, men på felgane så er det et svart gsmerke midt i dar.. kunne tenkt meg å bytte detta merke ut med et bmwemblem! på forhånd takk
BMW_320icoupe Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 hei! lure på om nåken veit om det går å bytte ut sentermerke på nåken felga eg kjøpte hos gs.. felgen er av denne typen her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45646.jpg på bilde er ikkje sentermerke med, men på felgane så er det et svart gsmerke midt i dar.. kunne tenkt meg å bytte detta merke ut med et bmwemblem! på forhånd takk Det har de på Gs, tape som du klistrer over....
Tor-Einar93 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Skrevet Desember 28, 2010 okei, får ta ein tlf til dei å bestilla da då..
BMW_320icoupe Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 okei, får ta ein tlf til dei å bestilla da då.. Kjører du opp der får du nok gratis vis Felgene er kjøpt der:)
Tor-Einar93 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 okei, får ta ein tlf til dei å bestilla da då.. Kjører du opp der får du nok gratis vis Felgene er kjøpt der:) takk for tipset! ja, felgane e nyligt kjøpt hos gs so..
Simpel Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 De har klistremerker på koed og. Må måle diameter, så bestill
Tor-Einar93 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 okei, mangen alternativ altso men nåken som veit om desse klistremerkena, e nåke bra? eller blir di ødelagt etter ei stund?
Simpel Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Har kjørt med mine fra Koed i to år, helt fine enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå