motocross4 Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Hallo, Vurderer og sote bakruta på e36 men lurer på hvordan dette vil gå? siden det er varmetråder i bakruta? går det an og ha på de når man har sota ruta? jeg skal bare slenge på sånn 4% man legger på selv. Noen som har noen råd? om dette går bra og ser bar ut? eller om jeg burde ta av trådene/kjøpe ny bakrute? Men om det blir bra med varmetrådene går det an og bruke de da? Takker på forhånd
Lordskodda Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 det går fint. men du må nok skjøte filmen midt på noen tråder nedover for å få det pent med tanke på krummingen av ruta om du ikke varmer den.
motocross4 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Ingen flere svar? trenger akkurat åssen jeg skal gjøre det!
motocross4 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Hvor får man kjøpt ferdigtilpassa soting a? til bakrute på bmw e36 sedan?
hao Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Tørrkrympa filmen på utsiden før montasje Tar opp denne igjen. Du mener du tilpasset filmen utvendig før montering innvendig Hva er vanlig ved soting. Ta ut ruta selv eller legge film innvendig mens ruta står på plass
AC Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Du mener du tilpasset filmen utvendig før montering innvendig Ja.
treern Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Legge på solfilm på rute med varmetråder er ikke noe problem, er det billig film så er det imporende at du greide å krympe den, ordentelig solfilm som 3M, sungard og de andre proff merkene skal krympes på 295 grader, bruker du mer varme svir du filmen. Snakker med erfaring har jobbet med dette i mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå