råtastokk Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 God dag alle på bimmers, har et problem eg håper dere kan hjelpe meg med. Bilen min (318is coupe 94mod) har stått i ro ei god stund, og det er ingen av dørene eller bagasjerommet som vil åpne seg. Må bryte meg inn i bilen hver gang ved hjelp av ein lang streng eg lirker inn på den eine sideruta. Får åpna førerside døra fra innsida men ikkje den andre. Situasjonen suger for å sei det mildt, så satser noen her på forumet har gode råd å komme med. What to do????
Fisher Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 hørtes da merkelig ut.. Men regner med strøm ikke er problemet her? Nei du må jo bak dørtrekkene å se hva som er problemet...eventuelt bytte dør låsen eller noe.. Hvis alt funka før... og det har rustet fast eller noe så er det merkelig at du kan åpne døra fra innsiden.. Men kan være så enkelt som noen vairer som har hoppet av.. Eller det kan være at du trenger nye.. Sier vaiere, men mener vell sånne metall stenger som trekker i åpne mekanismen..Sjekk på gs hvordan det ser ut og ta av dørtrekkene å bytt det du ser som ikke ser rett ut eller ikke fungerer Tror ikke det er så veldig stor jobb.. husk nye dørklips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå