Margido Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Hei! Driver å monterer bakfangeren på coupen jeg har kjøpt. Forrige eier fikk tak i bakfanger på hugger.. Monterer fangeren på, men fangeren skal ca 1,5cm før den her helt i linje med hjulbuen. Skjønner ikke hvordan det skal gå. "Bakparten" på fangeren her helt inn mot stålbjelken som står på bilen, og denne kan ikke justeres.. Bilen har hengerfeste. Er det noen forskjell på bakfangerne til coupe, cab, sedan? Virker som denne er 1,5cm for kort i sidene hvis dere skjønner.. Eller har dere andre tips? Trenger svart kjapt!
Joher Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Nå vet jeg ikke hvordan hengerfeste er festet på E36, men er ikke denne som tar borti rammen til bakfangeren? Har du den gamle fangeren? Så ville jeg sett om det er forskjell, evt kuttet bort det som må til
bjornar-a Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 sedan har kortere fanger en cupe og cab:) ikke samme fangerene:(
Joher Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Der tar du feil mr! Coupe, touring og sedan har identisk front- og bakfanger
sv90 Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Nå vet jeg ikke hvordan hengerfeste er festet på E36, men er ikke denne som tar borti rammen til bakfangeren? Har du den gamle fangeren? Så ville jeg sett om det er forskjell, evt kuttet bort det som må til har ikke sjekket på realoem men er meget mulig det er forskjell på bjelkene som er festet inni fangeren på biler med og uten hengerfeste. ville sjekket om det er noe forskjeld der. vis ikke hjelper det ofte med litt kraft
Margido Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Takk for svar! Tror jeg har funne ut "feilen". I og med at det er hengerfeste bygger festene til fangeren 1,5cm lenger ut siden det er forsterka plater. Tror jeg skal prøve å kappe festene og korte de inn 1,5cm. Da vil fangeren bygge lenger inn Satser på at det gjør susen.. hehe..
Margido Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 sedan har kortere fanger en cupe og cab:) ikke samme fangerene:( Njaa tror det er samme. Sjekka delenr på gsbildeler og det var samme delenr på sedan, coupe og cab fangeren.
bjornar-a Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 kan hende jeg hadde samme problemet som deg? for jeg hadde tragisk nokk hengerfeste på den bilen:P
Margido Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 Det skal du ikke se bortifra Egentlig skulle jeg ha fjerna hengerfeste i utgangspunktet siden det er ræva ut, men det er kjekt å ha, spesielt siden jeg kan ta av selve kroken så ser man ikke at det er krok på den Mulig det er pirking, men 1,5cm synes jeg er for mye glippe mellom hjulbue og kanten på fangeren. Har tatt ned hengerfeste med brakettene til fangeren, så nå skal det kappes og sveises Kapper vekk ca 1,5cm så får jeg fangeren helt der den skal være. Takk for all hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå