Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har montert xenon i fullt lyset da jeg har orginalt i kjøre lyset.

når jeg kobler inn xenon'en på fulltlyset så blinker orginal xenonen og fulltlysxenonen

kobler jeg av xenon'en til fultlyset så er alt normalt.

noen som vet hva dette kommer av eller noen måte å ordne dette lett på?

jeg gjetter på at lys hjernen rett å slett ikke takler startstrømmen på xenonkit'et

å derfor begynner å fuske.

forlebige planen for å få det til å virke er å sette et relê på fulltlys kontakten å legge opp en egen strøm krets til fultlyset... MEN da må jeg finne et relê som har samme motstand som en h7 pære eller eventuelt legge en motstand i serie/eller paralell alt ettersom om jeg må ha mindre eller mere motstand..

noen som har erfaring med dette eller vet noe nyttig?

Skrevet

Hvor har du kjøpt xenon kittet fra? Er det med canbus?

Jeg hadde noe av det samme problemet på min, for kjøpte 2 sett uten canbus.. Så da måtte jeg bestille det og da sluttet lyset å blinke!

Jeg trodde også det var noe med strømmen, så la opp nytt ledningsnett. Men dette hjalp ittno!

Skrevet

det er canbus. de er kjøpt fra bilkabel.. også er de 55W

for jeg har bygd omm i grøfte lysa. å det er ikke noe problem..

hvordan kobla du nye lednings nettet da?

Skrevet

Brukte 2stk relêr ja! Ett til nærlys og ett til fjernlys. Strøm tok jeg fra batteri, har batteri bak i min så koblet meg på i motorrommet før den grove kabelen går bakover til batteriet. Også brukte jeg bare den gamle ledningen som styrestrøm til relê.

Skrevet

Nope, lysene blinket fortsatt pga at jeg ikke hadde canbus. Var vell no bug med at xenon lysa trakk for lite strøm ell no..? Hvertfall virket det ikke før jeg hadde kjøpt det! :P

• 2 weeks later...
Skrevet

der har du problemet!! har du can-bus ballaster sitter d motstand i ballasten, å du kan da kobble ledningen til fult lyset rett på ballast, siden du har kobblet dette til rele så har du ikke noe motstand til can.bus. OBS bmw og MB er følsome å ikke alle can-bus ballaster som klarer å slette feilkode uten du må bruke en feil slettings adapter

men prøv å kobble rett på ballast,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...