aplet86 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Noen som vet hvor jeg kan få reparert pixel feil til business spilleren min? (Sitter i E39).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Jeg kjøpte overhalt spiller for 2000 fra usa på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Jeg kjøpte overhalt spiller for 2000 fra usa på Ebay Hmm, var det så billig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
treige Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Jeg fikk fiksa pixel'ene på radioen min en gang, husker ikke helt hvor, men det kosta 1500. Så vet ikke om de nevnte 2000 er så alt for dyrt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Ok.. Plukka fra hverandre spillern i sta.. Viste seg at det bare er lyspærene som er gåene.. Men ser ikke ut som om det går ann og bytte de, ser ut som man må bytte hele driten de sitter i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Jeg kjøpte overhalt spiller for 2000 fra usa på Ebay Hmm, var det så billig da? 1500,- var det jeg betalte... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-MID- ... 026wt_1165 Der jeg kjøpte ihvertfall. Ble fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snjaal Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 http://pixelfix.net/eng/bmw.html Både rep/bytt av pærer og fikse pixelfeil. Har forsøkt det siste. Kostet litt under 200,- og jobben var overkommelig. Sett av godt med tid og vær nøye så ordner det seg. (Tips: Klem sammen metallklemmene som holder kabelen slik at de blir litt "tighterer"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå