freddinoy Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Hei. Har en 518i E28. Jeg sliter litt med hopping, den såkalte "kenguruhoppingen". Dette skjer egentlig uansett hvilket gir jeg kjører i, men så lenge jeg har litt gass, så merker jeg ikke så mye til dette. Ser også at batteriet begynner å lyse inne i "dashen", men batteriet er ikke dødt, det vet jeg! Så da lurer jeg på, hva kan være feil her? Er dynamoen gåen? samtidig som det kan være sprekker i slanger?
Morty999 Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 den i midten skal det ikke komme varme i...
freddinoy Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Hmmm, da kommer det jo bare varme fra den øverste, og det er jo bare frontruten?
freddinoy Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Jaa, kommer jo "varme" fra den nederste "bryteren" og... men ikke nok! Det tar 15-20min før det kommer noe som kan ligne varme, og da er jo jeg fryst ihjel!
freddinoy Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Og forresten, noen som har et svar på det første jeg skrev, om hoppingen?
bmwe30fire Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Og forresten, noen som har et svar på det første jeg skrev, om hoppingen? jeg ville ha bytta bensin filter først, bytta det på en bimmer før og bilen ble nesten som ny!
Hawkon88 Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 sikker på at du har nok kjølevæske? og at denne sirkulerer ordentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå