Ding Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 http://www.inmygarage.com/?p=1550 kunne tenkt meg en slik ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 faen den var dødsfet! åssen har han bygd den da tro?? jeg vil å ha en slik! (NÅ!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ding Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Liker ØL holderen på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 helt rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Er vel bare å få tak i en oppbrukt gammel E30 og begynne å bygge det Ser ut til at det er Logitech G27 ratt og pedaler/girspak han har brukt. Hvordan han har kobla opp speedometer og turteller aner jeg ikke, men det var ihvertfall en ganske kul detail Har et logitech G27 ratt selv, som jeg sitter i et E23 sete og spiller med foran tv'n. Har liggende et ekstra dashbord, speedometer, ratt og midtkonsoll til en E23 også, hadde vært gøy å bygd noe tilsvarende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ding Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 moepower: synst du skal slå til å bygge den slik simulator =) fant en side med bilder av oppbygging av simulator http://www.sysprofile.de/id99704 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 genialt vil ha sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Den der har blitt postet en MILLION ganger her på forumet før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 EN MILLION.... Bra det da. Kanskje han skulle hatt en premie for samme innlegg EN MILLION ganger Kjipt at over halvparten av bimmers innlegg er om en E30 simulator. 1801932 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Så utrolig fet bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Er vel bare å få tak i en oppbrukt gammel E30 og begynne å bygge det Ser ut til at det er Logitech G27 ratt og pedaler/girspak han har brukt. Hvordan han har kobla opp speedometer og turteller aner jeg ikke, men det var ihvertfall en ganske kul detail Har et logitech G27 ratt selv, som jeg sitter i et E23 sete og spiller med foran tv'n. Har liggende et ekstra dashbord, speedometer, ratt og midtkonsoll til en E23 også, hadde vært gøy å bygd noe tilsvarende.. G25 ratt og pedaler han bruker. Frister å bygge nå ja, sitter å spiller Gt 5 i den gamle sofastolen med g25 festet på et 5-minutts hjemmesnekra bord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Faen så fett. Noen som planlegger å bygge? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå