RogE36R Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Som topic sier: Ønsker å bytte mine BBS CH i Rondell 0021 19" * 8,5" ET35 (Passer som ett skudd på E36) Brukbare sommerdekk - 235/35 Felgene er ikke helt strøken men helt runde og ingen kast. Kan betale mellomlegg innenfor rimelighetens grenser. Beste bilde jeg har for hånd desverre, bedre bilder skaffes selvsakt ved forspørsel Mvh Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Intressert i og bytte hjula i Orginale m3 double spoke felger med BRA dekk! Og ett reservehjul i m3 double spoke? Og ett lite mellomlegg fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Sorry, kun Rondell som er intr Ligger jo flere sett for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 15" alu m gode sommerdekk intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 pris i reint salg? el kun bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Kun bytte desverre.. Som sagt så mener jeg det ligger flere sett for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå