Muzz Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Hei. Noen har vært og gjort litt hærverk i min E36, og dermed trenger jeg en ny dør til venstre foran. Altså Sjåfør siden av bilen... Ønsker en i svart farge, da jeg ikke ønsker lakkeringsutgifter. Bilen er i daglig brukt, og det er litt kaldt å kjære rundt i dette været uten vindu, så blir glad ved rask respons. Ring eller sms!!! Vennlig hilsen Marvati 45 18 18 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muzz Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Bor forresten i lillestrøm, like ved Oslo. Er villig til å kjøre et par timer også for å få hentet døren ASAP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muzz Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 PS: Trenger også en som har automatisk vindusheis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Greit og vite om det er sedan eller coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå