Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden var egentlig en salgstråd for deler til en M40B16 E30 motor, men grunnet for lang tid uten respons på kjøpere og dårlig oppdatering fra min side om status på lagring, så gikk denne dessverre i bosset uten at jeg var klar over det. :( Men jeg har hentet ut det som var mitt nå, og fant deriblant et par framskjermer til E30 som jeg kjøpte nye fra GS i Bergen for en stund tilbake. Disse har aldri vært prøvemontert engang, og fremstår enda helt likt som de gjorde da jeg kjøpte de hos GS for 1300,- stykket (bortsett fra at det er litt mer støv på de nå da). Disse er helt orginal. Disse kan bli dine for 1200,- visst man bare vil ha en, men jeg kan selge begge to for 2000,- da jeg helst vil bli kvitt disse samlet. OBS! Jeg vil ikke sende disse, grunnet fare for skade, så disse må hentes.

Skrevet

Opp opp! er det ikke noen som kunne trengt noen deler fra denne? vil tro prisen er ganske grei. Befinner seg 40 minutts kjøring sør for Bergen

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

Såvidt jeg husker så skal det bare være starteren som mangler fra selve motoren ja, men mener også å huske at det var noen relèer som manglet, det er da disse som normalt står opptil torpedo veggen. Dessverre ikke servo på den.

Skrevet

Jeg er for tiden opptatt med eksamener på skolen, men skal innom lageret der motoren ligger for å se til at den ligger der enda slik at jeg unngår noe tull der. Jeg mener den skal ligge der, men fordi den har lagt der så lenge kan det hende noen har fjernet den. Om den er der, så ser jeg for meg rundt 500,- for bunnpanne.

Skrevet
Jeg er for tiden opptatt med eksamener på skolen, men skal innom lageret der motoren ligger for å se til at den ligger der enda slik at jeg unngår noe tull der. Jeg mener den skal ligge der, men fordi den har lagt der så lenge kan det hende noen har fjernet den. Om den er der, så ser jeg for meg rundt 500,- for bunnpanne.

ok.

Send meg en PM når du har fått sjekket.

Skrevet

Jeg endte opp med bilen, og nett før jeg må ha skjermene og.. Men har ikke penger før slutten av mnd.. så du får gi et pip om du fortsatt har de da.. ;)

Skrevet
Jeg endte opp med bilen, og nett før jeg må ha skjermene og.. Men har ikke penger før slutten av mnd.. så du får gi et pip om du fortsatt har de da.. ;)

Det skal jeg gjøre du! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...