jonr- Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Er det noe jeg bør "passe" på ved kjøp av disse bilene? Har funnet en som har gått litt over 220k. Manuell og eu god. Tips mottas med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Rust på bremserør,rust på nedre del av dører,koffertluke og panser, kjølesystem og servopumpe. (jeg har en servopumpe til '97 E39 520 til salgs da,så det er ikke noe problem ) Servicehistorikk er alltid bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Takket for god info. Skal se på den i morgen, så fint med tips:). Hva er en od pris for en som er i helt ok stand? Ser de ligger veldig spredt i pris på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Kommer ann på utstyr, men fra 45-50 til 70-75 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Ja,er nogenlunde enig der - avhengig av interiøret og utstyr, mellom 50 og 70.000 en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Hva definerEs som ekstrautstyr på den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Tja, det er vel egentlig alt. Elektriske speiler, sentrallås, varme i spylerdyser og varmetråder er vel det som er originalt.. 4x el. vinduer, (elektrisk) takluke, klima, lyspakke, nedfellbare seter osv. osv. er ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Tja, det er vel egentlig alt. Elektriske speiler, sentrallås, varme i spylerdyser og varmetråder er vel det som er originalt..4x el. vinduer, (elektrisk) takluke, klima, lyspakke, nedfellbare seter osv. osv. er ekstra. Den har 2x vindu,klima,lyspakke,Nedf. Seter,antiskrens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Klima, lyspakke og nedfellbareseter er ekstra utstyr. Hvis den har 6 airbag'er, er de to i a-stolpen ekstrautstyr fram til 8/1998 og originalt etter hvis ikke jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Ok. Da er det vel helt ok med utstyr. Er veldig fornøyd med bilen. Comfort tvers igjennom og til tider en snerrete koselyd fra 6'ern.. Takker for hjelpen i forkant av kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå