Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
avgass og støy, ja

noe annet enn syklustest det.

hvorfor skulle man måtte gå igjennom en syklustest på en bil med orginal styring? bmw har allerede gjort den testen

aha, da blir det noe annet. Måtte vertfall utførest i lab.
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

skrev spesifisert at jeg ikke skulle bruke datasprut at je skulle bruke chip i søknaden da :S

kansje je ska ta en tlf å sjekke at dem ikke har missfårstått å trur je skal bruke datasprut :P

Skrevet

det var nå hvertfall derfor jeg måtte pelle ut datasprutet mitt når jeg skulle godkjenne min. Skulle jeg ha sprut måtte jeg ha syklustest og typegodkjenning av mappet etc.

byttet til orginalt og da var det greit iom bmw hadde gjort den samme testen

Skrevet

nei, den har som sagt ikke kat. men jeg kan ikke forstå at så lenge du bruker motor og ecu fra en bil som har kat, og faktisk monterer katalysator at det skulle ha noe å si

Skrevet

enig med du:P

men er de krava som kom fra og med 89 (katalysator krav opplegget) dem refererer till :/

ska ta en tlf till dem iløpet av neste daga så får vi sjå om dem er samarbeidsvillige ell umulige =)

mvh

Skrevet

Forandrer jo avgassen selv om du bruker orginal styring! Blir det samme som at du blander deg en dram. Om du har 10 prosent heimbrent i cola glasset, eller 90 prosent heimbrent blir det fortsatt ikkje vanlig cola..

Skrevet

er nok katalysator krava som gjør at dem krever det ja...

får letttrimme b20n så kansje skaffe en b25 å bare godkjenne det elns så spare turbobygg till banebil evnt anna prosjekt :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Liten skrift uppdate, bytta toppakning å slipesett på bilen så toppen er igrunn overhalt, har også satt på diffsperre på bilen =) kommer noen bilder etterhvert;)

• 2 months later...
Skrevet

Da har je fått svar på nye søknaden om 535 motor og senkesett :D beggedeler med posetivt utfall :D:D

da er det bare å spare :P lærlinglønn så det blir gåenes treigt men ska holde dekk oppdatert :D

mvh

• 2 weeks later...
Skrevet

en kompis har henta seg 535 som delebil fra sverige og momsa inn, så får kjøpt motor/ledningsnett/gir osv fra han, venter bare på penger, trenger litt deler fra koed også =)

blir morro å få detta her gjennomført, har ikke hørt om noen godkjent 335 touringer(?)

:D

mvh

• 3 weeks later...
Skrevet

har nå bestemt meg for lakk, i første omgang blir det lastebil lakk, orange og svart =) tror det blir bra ;)

sitter å venter på penger forr en data je ska selge nå så da blir det vel motor når de penga kommer håper jeg :D

mvh

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...