can92 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Hei. Skal da selge bilen min.. Det er en 318is som er ganske sprek. Bilen starter og går hver dag uten problemer uansett ute temp. Frontfangeren er litt ødelagt og bør byttes ut, og forsetene er litt slitte! det er full m-tech styling på bilen. følger med de felgene på bildet med veldig bra vinterdekk. Kan også følge med 17" m5 felger mot en liten pristilegg, der er det to helt ok dekk, og to slitte. fler bilder kommer, må bare få tatt noen. Det er også veldig lite rust på bilen. Er noe rust på hjulbuene og ikke så mye mer enn det ring eller send sms på 93 47 71 39 for mer info Pris: 30 000/bud alle bud vil bli notert er intressert i bytte mot golf 4 gti og audi a3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 er så klart åpen for bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 ingen som har et bud engang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Noen flere bilder av bilen og interiør og av rusten som du nevner vil nok hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Noen flere bilder av bilen og interiør og av rusten som du nevner vil nok hjelpe deg Skal ta i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 da var alle bilder på plass håper det er mer intresse rundt bilen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 hei kan vere int i bilen din :men , kunne vert int i bilder inni å. er den eu ok ? pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Er bilen EU-OK? Bilen er litt rævkjørt tenker jeg, siden 2 av dekka er slitte. Bud: 20.000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Har denne kjørecomputer? 1sone eller 2sone klima? AC? Digitalt eller mekanisk justering av klima? Tikker bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Er bilen EU-OK?Bilen er litt rævkjørt tenker jeg, siden 2 av dekka er slitte. Bud: 20.000 kr virkelig EN smarting du for det første er ikke de felgene fra den bilen her.. fikk dem av broren min for par uker siden.. også har det vært motorbytte på bilen, og motoren som sitter i har gått 177 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Meget seriøst at selger ikke har svart på hverken melding her eller sms Stå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg