LarsBMW Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Har en E30 M10 turbo med l-jetronic. Den har E36 M3 3 liter dyser og justerbar btr. Hva bør jeg ha for å kunne justere den ordentlig? Ikke datasprut, men andre alternativ takk.
Morty999 Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 tenninsbank pgs for lite bensin eller for høy tenning ? isåfall juster ned tenninga
LarsBMW Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Skrevet Januar 1, 2011 Kjører jeg for høyt bensintrykk fusker den bare, så skulle tro den får nok bensin? Usikker på om jeg har progressiv btr igrunn. Er vakumtilkobling på den, så skulle jo tro det. Er svart sot på bakluka fra eksosen...
Morty999 Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 selv om du har vakum på btr er det ikke sikkert den er progresiv. skaff deg en bbl måler, viktigste som er. og 0,8 bar er jo egentlig i det meste laget for std tenningskurve. så derfor må nok responsen bli dårlig før trykket kommer skal du kunne få det bra på så høyt trykk med org nett...
tonyku Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Du kan jo og justere NED turbotrykket. Men som sagt tidligere. BBL er en meget viktig ting når man skal drive å justere bensin/tenning og turbotrykk.
Morty999 Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 tror nok det er tenninga som ikke følger med her gitt.. så er bare å skru ned ladetrykket. få deg ordentlig motorstyring så hjelper det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå