bmw530i Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 nylakkert for 5år tilbake, intriør som er tilnærmet strøkent. pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-E30- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Mye hadde du tenkt deg for hel bil? Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 er litt usikker egentli bilen er 98% rustfri, å mangel lappen som medfølger bilen er på bare 4 "2"er feil. som består av blant annet ripe i vindu som jeg mener kan poleres vekk, det er ei sånn du ikke ser om du ikke vet om den så skjønner ikke at di nevnte den. så var det endeledd venstre foran, et skjøtestykke på bremserøret bak også slitt fører belte som jeg har bytta så bilen er i seg selv ganske fin, å utrolig strøken innvendig å sånn. har bytta fra M20 til M50 maskin, er ikke helt ferdig med ledningene, men motoren kinner men den gnister ikke. så mangler den eksos. så er litt småpell som må fikses her å der, men når den starter har du en GOD bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Bump. dette er BILLIG, selges KUN grunnet plassmangel 8000 ved hurtig avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520turbo Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 får du sammen ledninger og et eksosanlegg, så er jeg interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baneet Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Er bilen ombygd? Er interessert i Hjullager og bremseskive framme. Også bakfelg dersom det er 19''. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius85 Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Jeg trenger instrumentpanel å fjærer. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 vil ikke gjøre den ferdig 520turbo grunnet plassmangel, derfor den går så billig felgene er 17" å bilen er orginalt en 12ventiler baneet. instrumentpanel å fjærer har jeg, men mest intressert i å selge hel bil. gi meg et bud, speedometer er ikke digitalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen525 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 har du spredere til bilen? og evt. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 bumper denne. hastesak. ryker billig. 7000,- kan ikke gå lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 bmw525iaa, du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå