hon Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Noen som vet hvor man får kjøpt dette eller om noen dreier/lager dette selv? Har vertøy til å presse foring i bærebru framme på E36, men den passer akkurat ikke pga en liten profil på anleggsflaten på den nye foringen.
Joachim_M5 Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Jeg har bare brukt en rørstubb og et gjengestag med skiver på, så har jeg "skrudd" dem ut.
hon Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Tenkte på det jeg også, men det er litt rar anleggsflate på foringa. Tverrsnittet av den er på en måte slik: _ ______/ \__ l l l__________l
Bjørner Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Sjekk denne tråden: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=123994&hilit=knirkeforing Mye fin kreativitet her.
aplet86 Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Enklere tips, da disse begynner og knirke lenge før de egentlig er så innmari slitt, er og sprøyte inn noe fett e.l inn i dem.. Da blir du kvitt knirkinga i noen måneder, og sparer deg for en del jobb
hon Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Enklere tips, da disse begynner og knirke lenge før de egentlig er så innmari slitt, er og sprøyte inn noe fett e.l inn i dem.. Da blir du kvitt knirkinga i noen måneder, og sparer deg for en del jobb Har ikke problem med knirking, bare veldig negativ camber på høyre bakhjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå