e30 tic Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Vurderer å selge 316I touringen som var tiltenkt som ny vinterbil, perfekt bil å bygge om siden denne har skiver bak, stab stag bak og 51mm fjørbein, denne har vert over 10 år i Norge også. Førstegangregistrert 1994, importert 1997. km-stand er 181000km, bilen er fullt kjørbar og startet momentat i alt for mange minus grader. Servicehefte finnes men er ikke komplett stemplet. Ingen skyldige avgifter, skilter innlevert. Har en del "enkle" 2er feil ifra Eu som må utbedres 2;bremserør 2:batteri ikke festet 2;hardykobling 2;foringer bakaksel 2;foringer forran 2; styrekule forran 2;støtdempere forran Av utstyr så kan Airbag, sentrallås, sportstoler, el takluke, Servo og ABS nevnes. Org shadowline. Denne bærer preg av å ikke være "mekket" på og herjet med. Er bra for rust der det betyr noe, men det er en del lakk rust nede på dører + bakluke på lakkeres (Med å lakkere opp til dørlister får man en fin bil!) Pris; hb OVER 15000.- 92089811, evt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohs Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Kor i landet står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Kor i landet står denne? Den står i Rogaland, 40 min ifra haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 lyst på min e30? kan ta din som delbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 lyst på min e30? kan ta din som delbet Tja egentlig ikke, behøver den liksom ikke, samtidig er min mer egna for ombygging (noe eg er opptatt av) Men det såg ut til å være en ok e30 du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Kordan er det med rust? Er lakken og chassiet generelt, bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Kordan er det med rust? Er lakken og chassiet generelt, bra? hei om du leser denne delen en gang til vil du nok finne svaret: Denne bærer preg av å ikke være "mekket" på og herjet med. Er bra for rust der det betyr noe, men det er en del lakk rust nede på dører + bakluke på lakkeres (Med å lakkere opp til dørlister får man en fin bil!) Pris; hb OVER 15000.- 92089811, evt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohs Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Trur eg beholder denne og får den eu ok... nå som den andre ble solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Svart taktrekk også i denne? Er vell en spesialutgave som de solgt tett før de gjekk ut av produksjon. Mye utstyr, og det speiselle intriøret som du har. Husker ikke hva den heter i farta. Hadde lett kjøpt denne om den stod litt nermere og den fortsatt var til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 sort tak trekk og det meste av utstyr ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 veldig veldig pent det individual intriøret, stemmer kom i di siste e30touringene;) Tilbydde og bytte en e28 520 shadowline i fin stand mot et slikt intriør men fyren sa nei. er vell noe skjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Interiøret skal det ikke mye til å få strøkent, nye trekk selges. Har gått over bilen på bukk nå og ble veldig positivt overrasket, blir å få den eu godkjent innen kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 selger du den el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 selger du den el? Nei ikke i denne omgang, ble oppringt før idag ang salg også. Bilen såg meget bra ut under så det frister mer å beholde nå enn når jeg lagde annonsa i et svakt øyeblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå