FredrikM Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hei, i sommer kjøpte jeg en diamantsvart 1986 518i med litt over 200k på telleren. Den har ikke vært i bruk på sju år, slik at det har blitt en del arbeid. Nå er den klar for veien, men har ett problem: den lader ikke. Har kjøpt nytt batteri, ny dynamo, prøvd flere børstebruer og sjekket så og si alle ledninger som har med dynamo og lading å gjøre. Noen andre som har eller har hatt dette problemet? Hvilke flere alternativer har jeg? Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 lyser ladelampa når du setter på tenninga? hvist ikke begynn med å sjekke pæra.. virke rikke den lader ikke bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikM Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Det kan høres ut som at det ligger der. Jeg byttet pærene i instrumentet da jeg byttet printplate. Da ladet den. Så hvis pæra nå har gått så lader den ikke i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 hvis pæra ikke virker lader den ikke nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikM Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 genialt - nå lader den takk skal du ha! Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå