can92 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hei. selger et sett med M5 felger.. det sitter dekk på felgene, 2 av dekka bør byttes ut.. felgene er ikke kantkjørte i hele tatt dekk info: bakdekka : 225 45 17 nankang fordekka :205 50 17 bridgestone kom med bud!! er ikke felgen på bildet, men helt lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 m kopi eller orginale? Et? 5 eller 3 serie et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 m kopi eller orginale?Et? 5 eller 3 serie et? Er kopi tror jeg skal sjekke imorgen! Er 3-serie et, da de ble brukt som sommerfelger på E36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 m kopi eller orginale?Et? 5 eller 3 serie et? Er kopi tror jeg skal sjekke imorgen! Er 3-serie et, da de ble brukt som sommerfelger på E36 coupe Er kopi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 noen ide til en ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 du kan komme med et bud da har ikke tenkt noe på pris, siden jeg ikke MÅ selge de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 da sier jeg tusen kr, så får du si nei det er for lite å komme med den ca prisen du garantert har Når du ber om bud får en som regel bare skambud har jeg lært av egne erfaringer. Sjelden noen byr mer enn det en egentlig vil ha, lell om en håper litt på det Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 da sier jeg tusen kr, så får du si nei det er for lite å komme med den ca prisen du garantert har Når du ber om bud får en som regel bare skambud har jeg lært av egne erfaringer. Sjelden noen byr mer enn det en egentlig vil ha, lell om en håper litt på det Mvh Håvard. Hehe, det er nok for lite ja minstepris er 3500 kr sier jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 har ikke tenkt noe på pris, siden jeg ikke MÅ selge de minstepris er 3500 kr sier jeg da Du har jo tydeligvis en viss sum i hodet. Hvorfor ikke bare si det med en gang? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 har ikke tenkt noe på pris, siden jeg ikke MÅ selge de minstepris er 3500 kr sier jeg da Du har jo tydeligvis en viss sum i hodet. Hvorfor ikke bare si det med en gang? ;p hadde ikke noe sum før nå egentlig men siden han karen maste så jævlig så sa jeg bare en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 var jo kjekt ha en ca pris for å se om det var av interesse eller ikke. Noe det ikke var til den prisen. MEn takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 var jo kjekt ha en ca pris for å se om det var av interesse eller ikke. Noe det ikke var til den prisen. MEn takk for svar. hva vil du gi ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Hva slags dekk står på (merke, produsent, hvor gamle?), og hvor mye mønster er det igjen på de to beste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Hva slags dekk står på (merke, produsent, hvor gamle?), og hvor mye mønster er det igjen på de to beste? det skal jeg få sjekket opp imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå