Tom Marius Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Heisann! Har sitti å sett en del på på e28'r de siste dagene (takket være morty999..) så nå har jeg blitt ekstremt gira på å bygge en brukis nr.2 Så da må jeg nok kvitte meg med en av bilene mine, og det blir da E30'n. Bilen er da en 1984 320, med ca 26700 på telleren. Bilen jager ganske heftig på tomgang, men det er bare en liten lekkasje ved innsugsbelgen. Har lakkerte shadowline lister, ikke gjort veeeldig bra tror jeg. Rust ved bunn av skjermeneforan og bakre hjulbuer. Bilen er som man kan se ganske ribbet inni. Den er utstyrt med: *Jom quality coilovers (Billige, men grei stivhet som er fin til litt mer sportslig kjøring men ikke for dårlig komfort) *2 Stk Sparco sprint v stoler. *Et helt greit eksosanlegg.. (Som lager ''litt'' lyd) *Har en shortshift stang liggende som ble kjøpt for litt under 2 uker siden som jeg ikke har orka å montere enda. *Facelift frontfanger ligger også pent her, med kollisjonsdempere. (mangler de plastfestene på siden) Over til E28'n *Trenger ikke motor og diff. Fint om den har det men. (Fordel om den er tidligere regga med 6'r, men ikke et must) *MINST mulig rust. *Greit interiør. Bare spør om du lurer på noe mer angående e30'n Ta kontakt på enten pm eller tlf(41 37 46 07) Mvh Tom Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Hei du! Beklager at jeg ikke har sett innlegget ditt før nå. Men pris er jeg noget usikker på, men bare gi et bud så vurderer jeg det Er mest gira på å få byttet den i en e28 egentlig men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landstad91 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Helt ærlig, så aner jeg virkelig ikke hva denne er verdt Som sagt, gi et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå