Bruckiania Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Bilen er en svart metallic BMW E-32 730i fra 1987 med manuell gir. Bilen har noen skader som følge av at den ble stjålet fra meg tidligere i høst: -Skader rundt rattstamme etter tjuvkobling -Dørhåndtak på førersiden er revet av -Venstre framhjul er flyttet en 5cm bakover, skjevhet i framstillingen for å si det sånn -Begge felgene på venstresiden er bulket -Motoren kjøles ikke med mindre bilen er i bevegelse -Setebelte fra baksetet er skåret løs -og sikkert noe annet rask Motor, girkasse og bakaksel er vel ihvertfall ting som det skal være mulig og benytte seg av her. Bilen som befinner seg i Moss selges kun komplett, som den står, for 5000,- ferdig prutet. Bilen er kjørbar under tvil, men kjølingsproblemene, og det at bilen rister noe veldig rundt 80km/t bør tas med i beregningen. Bilen er avskiltet men i teorien EU-ok til Aug. '11. Jeg kan kontaktes på Mob.: [Fjernet] - Ingen SMS takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Masse fine deler her !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fatnesen Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Er meget interessert i deler, bla, innertak, hanskerom luke i sort skinn osv... Har du et telefonnommer ? mitt er 47758823 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Jeg kan kontaktes på Mob.: 922 33 281 - Ingen SMS takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruckiania Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Bilen står her ennå den. Jeg tenkte jeg kunne slenge opp noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fatnesen Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 denne bilen er solgt ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå