Bruckiania Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Bilen er en svart metallic BMW E-32 730i fra 1987 med manuell gir. Bilen har noen skader som følge av at den ble stjålet fra meg tidligere i høst: -Skader rundt rattstamme etter tjuvkobling -Dørhåndtak på førersiden er revet av -Venstre framhjul er flyttet en 5cm bakover, skjevhet i framstillingen for å si det sånn -Begge felgene på venstresiden er bulket -Motoren kjøles ikke med mindre bilen er i bevegelse -Setebelte fra baksetet er skåret løs -og sikkert noe annet rask Motor, girkasse og bakaksel er vel ihvertfall ting som det skal være mulig og benytte seg av her. Bilen som befinner seg i Moss selges kun komplett, som den står, for 5000,- ferdig prutet. Bilen er kjørbar under tvil, men kjølingsproblemene, og det at bilen rister noe veldig rundt 80km/t bør tas med i beregningen. Bilen er avskiltet men i teorien EU-ok til Aug. '11. Jeg kan kontaktes på Mob.: [Fjernet] - Ingen SMS takk.
Fatnesen Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Er meget interessert i deler, bla, innertak, hanskerom luke i sort skinn osv... Har du et telefonnommer ? mitt er 47758823
Michael Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Jeg kan kontaktes på Mob.: 922 33 281 - Ingen SMS takk.
Bruckiania Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Bilen står her ennå den. Jeg tenkte jeg kunne slenge opp noen bilder:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå